АПАРАТУРА ДИСТАНЦІЙНОГО КОНТРОЛЮ РУХОВИХ ОДИНИЦЬ АКРО-Б
АКРО-Б – сучасна контрольно-діагностична система, призначена для дистанційного контролю стану ходових частин рухомого складу, передачі та реєстрації на найближчому пункті технічного обслуговування вагонів (ПТО) інформації про їх характеристики.
Основні функції АКРО-Б
- автоматичне визначення рівнів тривог – «Тривога 0», «Тривога 1», «Тривога 2» залежно від температури навколишнього середовища;
- автоматична оцінка стану буксового вузла не лише за температурою його корпусу, а й за перевищенням температури корпусу кожного буксового вузла над середнім значенням температур корпусів буксових вузлів вагона відповідної сторони поїзда;
- визначення в темпі проходу поїзда типу рухомої одиниці та оцінка стану буксових вузлів локомотива та вагонів за пороговими значеннями, встановленими для відповідних рухомих одиниць;
- безперервний діагностичний контроль апаратури АКРО-Б з передачею та відображенням усієї діагностичної інформації на автоматизоване робоче місце (АРМ) оператора ПТО;
- визначення миттєвої швидкості кожної осі поїзда, що проходить;
- дистанційне управління з АРМ ПТО перегінним обладнанням (включення обігріву вхідних вікон напольних камер, зміна порогових рівнів «Тривога 0», «Тривога 1», «Тривога 2», проведення калібрування вимірювальних камер та ін.;
- накопичення та зберігання інформації про поїзди, що пройшли зону контролю при відмові каналу зв'язку з передачею інформації після його відновлення;
- діалогове тестування та налаштування АКРО-Б за допомогою вбудованого в стійку керування перегінним обладнанням пульта індикації та керування з графічним рідкокристалічним індикатором;
- контроль фідерів живлення; автоматичне перемикання системи на працездатний резервний фідер живлення; перехід на живлення від акумуляторних батарей у разі несправності обох фідерів живлення;
- можливість підключення охоронної та пожежної сигналізації.
Склад базової системи АКРО-Б
- До складу базової системи АКРО-Б входить перегінне (напольне та постове) обладнання лінійного пункту контролю (ЛПК) та станційне обладнання.
- Напольнеобладнання включає чотири інфрачервоні вимірювальні камери для дистанційного вимірювання температури корпусів буксових вузлів та виявлення загальмованих колісних пар. Для кожної вимірювальної камери передбачено власний датчик проходу колеса для тимчасової синхронізації вимірювань. Додатково використовуються два датчики проходу колеса на межах початку та кінця зони контролю.
- Постове обладнання являє собою пристрій накопичення та обробки у шафовій конструкції, що розміщується на відстані до 30 м від вимірювальних камер напольного обладнання.
- Станційне обладнання представляє робочу станцію ПС5150, що поєднує функції сервера та АРМ ПТО. Розміщується в приміщенні ПТО або чергового станції.
Переваги системи
- Скорочення витрат та трудомісткості під час монтажу апаратури за рахунок:
- кріплення напольного обладнання до підошви рейки на струбцинах без свердління, зварювання або закладання фундаменту;
- виключення процедури позиціонування камер;
- установки постового обладнання в існуючі будівлі або транспортабельний модуль;
- Скорочення витрат та трудомісткості при експлуатації апаратури за рахунок:
- автоматизації процесу градуювання каналів вимірювання температури;
- автоматичної підтримки оптимальної температури чутливого шару приймачів інфрачервоного випромінювання;
- збільшення терміну служби вимірювальної камери за рахунок мінімізації часу активної роботи механічних елементів;
- Не потрібне зниження та підтримання постійної швидкості поїзда;
- Можливість включення до централізованої системи автоматичного дистанційного моніторингу технічного стану рухомих одиниць (у межах окремої залізниці чи всієї мережі залізниць).
Додатково, на запит замовника, у складі АКРО-Б поставляється обладнання з такими функціями:
- виявлення дефектів коліс на поверхні катання;
- контроль габаритів рухомих одиниць та наявності предметів, що волочаться;
- автоматична індивідуальна ідентифікація кожної рухомої одиниці з використанням RF-міток;
- динамічне зважування, фіксація розподілу навантаження на осі (колеса) та ін.
|
|
Напольне обладнання
Постове обладнання УНО-5
АРМ оператора |
Структура АКРО-Б
Основні технічні характеристики
НАЙМЕНУАННЯ
|
ХАРАКТЕРИСТИКА
|
Діапазон швидкостей контрольованих поїздів
|
від 1 до 160 (вантажні) та до 350 км/год (пасажирські)
|
Число рухомих одиниць у поїзді
|
не більше 200 шт.
|
Число осей у поїзді
|
не більше 1600 шт.
|
Мінімальний інтервал між двома поїздами, що проходять зону контролю
|
2 хв.
|
Максимальна кількість поїздів, що проходять зону контролю за добу
|
250 шт.
|
Час готовності до роботи після подачі напруги живлення
|
не більше 10 хв.
|
Дальність передачі інформації
|
не більше 30 км
|
Діапазон контрольованих температур корпусів буксових вузлів від температури навколишнього середовища до +120 °C ;
|
не більше 2 °C
|
Діапазон контрольованих температур колісних дисків від +150 до +550 °C, похибка
|
не більше 12 °C
|
Похибка контролю температури навколишнього середовища
|
не більше 1 °C
|
Ймовірність виявлення перегрітих буксових вузлів
|
не менше 98 %
|
Достовірність виявлення перегрітих буксових вузлів
|
не менше 96 %
|
Середній термін служби
|
не менше 10 років
|