МІКРОПРОЦЕСОРНІ РЕЙКОВІ КОЛА МРЦ-У
Мікропроцесорні рейкові кола тональної частоти МРЦ-У призначені для контролю зайнятості/вільності ділянок колії на станціях та перегонах, контролю цілісності рейкових ліній, передачі кодових сигналів АЛС з колійних пристроїв на локомотив.
Модуль живлення рейкових кіл (МПРЦ) є комбінованим пристроєм, що містить:
- вузол живлення РЦ (генератор сигналів тональної частоти);
- двоканальний вузол контролю РЦ;
- вузол генератора кодів АЛС.
У режимі «генератора» МПРЦ здійснює синтез сигналів тональної частоти та кодових сигналів АЛС, формуючи на виході сумарний сигнал живлення та АЛС. У режимі «приймача» модуль здійснює одночасне вимірювання рівнів двох частотних сигналів та порівняння їх із заданою уставкою.
Модуль контролю рейкових кіл (МКРЦ) призначений для контролю некодованих відгалужень рейкових кіл. Містить три незалежні двоканальні вузли контролю (вимірювання напруги) РЦ.
У МПРЦ та МКРЦ застосовані ті ж рішення, що і в об'єктних контролерах МПЦ-У (два диверсні канали, робота за схемою «2oo2d»).
Переваги МРЦ-У
- живлення, контроль та кодування рейкових кіл без використання релейної апаратури;
- параметри сигналів ТРЦ та АЛС не залежать від змін кліматичних умов;
- висока перешкодозахищеність приймальної апаратури завдяки цифровій фільтрації;
- безперервне діагностування приймально-передаючих вузлів за рахунок вимірювання параметрів сигналів, що формуються;
- можливість резервування МПРЦ та МКРЦ («гарячий» резерв);
- наявність інтерфейсів для поєднання з будь-яким типом ЕЦ;
- стійкість до грозових та комутаційних перенапруг;
- застосування МРЦ-У на базі цифрової обробки сигналів забезпечує:
- постійний контроль параметрів кабелю;
- постійний контроль параметрів рейкового кола (у тому числі визначення залишкової напруги, цілісності рейкового кола, пробою ізоляції ізолюючого стику, контроль заняття відгалужень) без додаткового обладнання;
- стабільну роботу рейкових кіл при асиметрії тягових струмів до 50 А, що відповідає реальним параметрам асиметрії на залізницях з колією «1520»;
- відсутність необхідності сезонного регулювання параметрів рейкових кіл;
- зниження впливу людського фактора на безпеку руху поїздів за рахунок безпечної функції автоматизованого підстроювання параметрів рейкового кола.
|
|
|
Технічні характеристики МРЦ-У
НАЙМЕНУВАННЯ
|
ХАРАКТЕРИСТИКИ
|
Довжина рейкового кола
|
Від 25 м до 1500 м (залежить від опору ізоляції рейкової лінії та конфігурації рейкового кола)
|
Зона додаткового шунтування
|
Від 0 до 40 м
|
Структура МРЦ-У