ЗАВЕРШЕНО РОБОТИ З РЕКОНСТРУКЦІЇ ПРИСТРОЇВ СЦБ І ЗВ’ЯЗКУ ДІЛЯНКИ ЧОП–СТРУМКІВКА–УЖГОРОД

У серпні 2025 р. спеціалісти СНВО «Імпульс» завершили роботи з реконструкції пристроїв СЦБ і зв’язку в рамках проєкту «Нове будівництво залізничного шляху шириною 1435 мм від станції Чоп до станції Ужгород з реконструкцією споруд інфраструктури й інженерних мереж».

Введено до постійної експлуатації мікропроцесорну диспетчерську централізацію МДЦ-У ділянки Чоп–Струмківка–Ужгород, що охоплює чотири станції (Ужгород-1, Ужгород-2, Струмківка, Чоп) і перегони Струмківка–Ужгород, Струмківка–Чоп. До складу МДЦ-У увійшли сучасні робочі місця начальника зміни (АРМ-ШН), начальника дистанції (АРМ-ШЧД) і диспетчера поїзного руху (АРМ-ДНЦ) на базі робочих станцій ПС5150.

Модернізовано діючі пости електричної централізації, до їхнього складу включено нові пристрої.

На станціях і перегонах виконано монтаж декількох десятків світлофорів, стрілочних приводів і рейкових кіл з заміною кабельних мереж з сумарною довжиною більше 100 км. Обладнано перегони:

  • колію 1520 – кодовим автоблокуванням;
  • колію 1435 – напівавтоматичним блокуванням з системою підрахунку осей.

Старі установки живлення замінено на: стійку живлення ШВРП (станція Струмківка), систему електроживлення ПКСЕЖ (станція Чоп).

На перегоні Ужгород–Струмківка введено до експлуатації апаратуру дистанційного контролю рухомих одиниць АКРО. Модернізовано пристрої зв’язку стандарту SDH.

Цей проєкт направлено на забезпечення стійкого сполучення між Україною та Європейським Союзом. Тепер пасажири зі станції Ужгород можуть продовжити поїздку до Словаччини, Чехії та Угорщини на поїздах європейської колії (1435 мм).


Сєвєродонецьке НВО "Імпульс" – провідний в Україні розробник, виробник та постачальник високонадійних систем контролю та управління для атомної енергетики та залізниць.
 
Ми в соціальних мережах: