СИСТЕМА ЛОКОМОТИВНОЇ БЕЗПЕКИ «ImproTRAIN-250»

Сучасна бортова система для підвищення безпеки, автоматизації керування функціями безпеки локомотивів та моторовагонного рухомого складу.

Может применяться:

  • на залізницях, у тому числі на швидкісних та високошвидкісних ділянках з автономною та електричною тягою постійного та змінного струму, обладнаних колійними пристроями автоматичної локомотивної сигналізації (АЛСН), багатозначної автоматичної локомотивної сигналізації (АЛС-ЕН);
  • на ділянках залізниць, обладнаних системою координатного регулювання руху поїздів на базі цифрового радіоканалу.

Основні функції

  • визначення швидкості та координат локомотива за інформацією від пристроїв супутникової навігації та датчиків шляху та швидкості;
  • формування значення допустимої швидкості руху з використанням сигналів АЛСН, АЛС-ЕН, радіоканалу, даних електронної карти;
  • індикація необхідної інформації для машиніста та його помічника;
  • забезпечення гальмування при перевищенні фактичної швидкості над допустимою швидкістю;
  • виключення проїзду світлофорів із заборонними сигналами;
  • виключення несанкціонованого руху локомотива (скочування);
  • службове гальмування через приставку крана машиніста за командою, переданою цифровим радіоканалом;
  • контроль пильності машиніста;
  • запис на знімну касету реєстрації параметрів руху локомотива;
  • взаємодія з іншими бортовими системами локомотива за допомогою цифрових інтерфейсів (CAN, MVB, RS-485).













Склад

НАЙМЕНУВАННЯ

МІСЦЕ ВСТАНОВЛЕННЯ

 Дисплей машиніста ДЛ-1 (ДЛ-2, ДЛ-3)

 Кабіна

 Блок індикації помічника ІнЛ-ПВ (ІнЛ-П)

 Кабіна

 Блок реєстрації інформації БРЛ-1

 Кабіна

 Знімна безконтактна касета реєстрації КР-1

 Кабіна

 Рукоятка пильності РБ, РБС, РБП

 Кабіна

 Безпечний резервований контролер УПО-1 (УПО-2)

 Кузов

 Електропневматичний клапан (ЕПК),
Електропневматичний вентиль (ЕПВ)

 Кузов

 Джерело живлення БПт (три виконання)

 Кузов

 Датчик тиску ДТ

 Кузов

 Датчик шляху та швидкості ДШШ

 Букса

 Котушка приймальна КП-І

 Під кузовом

 Антена СНС+ (радіоканал опціонально)

 Криша

 

Устаткування, яке може постачатися додатково:

  • цифрова радіостанція;
  • блок керування гальмами по радіоканалу (ПЕКМ).

Сервісне обладнання:

  • пристрої дешифрації касет реєстрації;
  • пристроїтона формування електронних карт;
  • пульт глибокої перевірки та діагностування.

Структура

Модульна структура дозволяє компонувати систему із необхідною для замовника конфігурацією. Взаємодія з системою автоматичного керування гальмуванням (САУТ), телемеханічною системою контролю неспання машиніста (ТСКБМ), системою автоведення та ін. проводиться по бортовій локальній мережі.


Склад системи локомотивної безпеки






Структурна схема «ImproTRAIN-250»


Надійність та функціональна безпека СЛБ забезпечується:

  • триканальною обробкою вхідної інформації за схемою «2oo3d» з реконфігуруванням при відмові одного з каналів(2оо3d → 2оо2d);
  • формуванням вихідних керуючих сигналів у двох диверсних каналах за принципом «2оо2d»;
  • реалізацією багаторівневої безпеки:
  • 1 рівень – контроль допустимої швидкості поїзда на основі даних, записаних в електронну картку;
  • 2 рівень – контроль допустимої швидкості, заданої сигналамиАЛСН, АЛС-ЕН;
  • 3 рівень – диспетчерський контроль з можливістю прийому команд екстреної зупинки поїзда радіоканалом;
  • 4 рівень – контроль на основі внутрішніх алгоритмів та оперативних даних (стан машиніста, режим роботи ПС тощо);
  • самодіагностуванням із застосуванням вбудованих імітаторів еталонних сигналів, що дозволяють виконувати діагностичні процедури без демонтажу апаратури з локомотива.

Переваги системи

  • 100% стійкість до «одиничної відмови» за рахунок реконфігурування, що дозволяє продовжувати рух у безпечному режимі без зупинки;
  • мінімізація обладнання (всі функції з прийому, обробки, формування сигналів, включаючи функції шлюзу, реалізуються в одному конструктиві УПО);
  • кіберзахищеність системи відповідає вимогам відповідних стандартів ISO та IEC;
  • можливість передрейсового діагностування системи та каналів зв'язку із суміжними пристроями з точністю до модуля;
  • застосування методики плавної зміни допустимої швидкості на основі розрахунків, що враховують динаміку руху та характеристики поїздного складу (тип локомотива, масу поїзда, тип гальм, план колії, обмеження швидкості та ін.);
  • використання знімної безконтактної касети реєстрації, захищеної від зовнішніх впливів (у тому числі від умисного спотворення), що забезпечує реєстрацію протягом 72 годин:
  • параметрів руху, дій машиніста та результатів діагностування системи;
  • частотних сигналів АЛСН з прив'язкою до координат для подальшого аналізу та діагностування підлогового обладнання;
  • наявність резервного архіву в блоці реєстрації, який може бути рахований при «недоступності» основного архіву (касети);
  • наявність комплекту сервісного обладнання для обслуговування експлуатованих пристроїв;
  • відображення розширеної діагностичної інформації про стан блоків та модулів системи на екрані локомотивного дисплея;
  • можливість нарощування кількості каналів введення-виведення аналогових та дискретних сигналів, конфігурування системи під вимоги Замовника;
  • наявність кількох виконань локомотивних дисплеїв, що відрізняються габаритними розмірами та способами монтажу.



Сєвєродонецьке НВО "Імпульс" – провідний в Україні розробник, виробник та постачальник високонадійних систем контролю та управління для атомної енергетики та залізниць.
 
Ми в соціальних мережах: