МІКРОПРОЦЕСОРНЕ АВТОМАТИЧНЕ БЛОКУВАННЯ МАБ-У

МАБ-У – система інтервального регулювання та забезпечення безпеки руху поїздів у реальному масштабі часу на одноколійних та багатоколійних перегонах залізниць. Може застосовуватися як автономна система (на основі компонентів МПЦ-У) або як функція, інтегрована в МПЦ-У.

Забезпечує дистанційне керування об'єктами на перегоні (світлофори, залізничний переїзд, рейкові кола, кодування рейкових кіл тощо) та ув'язування між станціями, що обмежують цей перегін.

Реалізована з урахуванням рейкових кіл. Апаратура розміщується на станціях, прилеглих до перегону, або транспортабельних модулях (ТМ) на перегоні.

Основні функції МАБ-У

  • контроль цілісності та вільності блок-ділянок перегону;
  • контроль послідовності заняття та звільнення блок-ділянок з автоматичним блокуванням при порушеннях;
  • керування сигналами прохідних світлофорів з дотриманням умов безпеки руху;
  • керування переїзною, тунельною сигналізацією;
  • кодування рейкових кіл блок-ділянок сигналами АЛС;
  • реалізація алгоритму тризначної або чотиризначної сигналізації (залежно від вимог замовника);
  • відображення на АРМ ДСП та АРМ ШН у реальному масштабі часу достовірної інформації про поїзне становище та стан пристроїв СЦБ на перегоні.

 

 

 

 

               

Устаткування МАБ-У для перегону Станишівка-Житомир

Технічні характеристики МАБ-У

 НАЙМЕНУВАННЯ ХАРАКТЕРИСТИКА
 Довжина перегону, що обслуговується  До 24 км (без встановлення проміжного ТМ),
 До 48 км (із встановленням проміжного ТМ)
 Довжина рейкового кола  Визначається типом апаратури рейкових кіл
 Кількість переїздів на перегоні  До 30
 5 частот (при 2-х модуляціях) контролю рейкових кіл у діапазоне    Від 420 до 780 Гц
 Вид модуляції сигналів контролю рейкових кіл  Амплітудна
 Зона додаткового шунтування  Не більше40 м
 Моніторинг рівнів сигналів контролю рейкових кіл  Без використання додаткових вимірювальних засобів 

Відображення перегону на АРМ ДСП


Сєвєродонецьке НВО "Імпульс" – провідний в Україні розробник, виробник та постачальник високонадійних систем контролю та управління для атомної енергетики та залізниць.
 
Ми в соціальних мережах: