МІКРОПРОЦЕСОРНЕ АВТОМАТИЧНЕ БЛОКУВАННЯ МАБ-У
МАБ-У – система інтервального регулювання та забезпечення безпеки руху поїздів у реальному масштабі часу на одноколійних та багатоколійних перегонах залізниць. Може застосовуватися як автономна система (на основі компонентів МПЦ-У) або як функція, інтегрована в МПЦ-У.
Забезпечує дистанційне керування об'єктами на перегоні (світлофори, залізничний переїзд, рейкові кола, кодування рейкових кіл тощо) та ув'язування між станціями, що обмежують цей перегін.
Реалізована з урахуванням рейкових кіл. Апаратура розміщується на станціях, прилеглих до перегону, або транспортабельних модулях (ТМ) на перегоні.
Основні функції МАБ-У
Устаткування МАБ-У для перегону Станишівка-Житомир
Технічні характеристики МАБ-У
НАЙМЕНУВАННЯ | ХАРАКТЕРИСТИКА |
Довжина перегону, що обслуговується | До 24 км (без встановлення проміжного ТМ), До 48 км (із встановленням проміжного ТМ) |
Довжина рейкового кола | Визначається типом апаратури рейкових кіл |
Кількість переїздів на перегоні | До 30 |
5 частот (при 2-х модуляціях) контролю рейкових кіл у діапазоне | Від 420 до 780 Гц |
Вид модуляції сигналів контролю рейкових кіл | Амплітудна |
Зона додаткового шунтування | Не більше40 м |
Моніторинг рівнів сигналів контролю рейкових кіл | Без використання додаткових вимірювальних засобів |
Відображення перегону на АРМ ДСП